otrdiena, 2008. gada 10. jūnijs

2 mēneši un viena diena.

Tieši tik un nemazāk un vairāk ir pagājis laiks, kopš te citēju savu ikdienu. Tautieši zinat pašlaik strādāju www.latakva.lv, lai arī darbs nav saistīts, ar tām zināšanām,ko iegūstu Jelgavā, tomēr nākas strādāt. Vismaz , mans maciņš priecājas, jo palaikam šīs tiek pabarots gan ar papīr naudas ziimēm.gan rūsējošām santīm monētām. Ā, un beidzot strādāju valsts labā, mani tomēr ieinteresēja VID reklāmas kampaņa ( http://stulbi.lv/).
Par darba apstāķļiem, ciešami, nekas dižs. Pārsvarā savas darba stundas pavadu busiņā līdz ar to viss atkarīgs no mana entuziasma sakopt savu darba vidi.
kolektīvs- "krievu veči" vecie dienējušie, attiecīgi sarunas tādas "čerez matam", nekā inteletuāli saistoša. Vismaz pasmieties var.
Skola
Ideāli, forši ,jo nu beidzot esmu tgd 2.kursā un neviena parāda, kas priecē vēl vairāk.
Secināju, ka skola ir diezgan liels fufelis, bet zināšanas jaunas var smelties.
Tgd varu brīvi parunāt un dalīties zināšanās, piemēram, par tiem večiem, dēļ kuriem iespaidojās abi diktatori( hitlers un staļins) un ziniet tauta viss nācies no K.Marksa mācības.
Esmu vēl apguvies ciešākas attiecības ar excell- nezinu visas formulas, bet cenšos iemācīties, to datordrazu

Jā, vairāk neskrienu, toties spēlēju basi.

līdz nākošajai reizei

Nav komentāru: