pirmdiena, 2008. gada 4. augusts

Plāni tuvāk rudenim

Strādāt citur(sapratu, ka te nav naudas aršanas lauciņš,uz prēmijām var gaidīt ilgi,jo ilgi , un arī tas kolektīvs ir tikai tā sabiedrība kura man nevisai patīk )

Attīstīt jauno uzņēmumu(pirmos darbus esmu iesācis, tas ir jauno projektu meklēšana pašlaik cerams aizies kaut tie divi -Ādažu poliklīnika vai LNB, kā nākošais varētu būt tāmju veidošana,zinu ka ar excell neesam labākie draugi, tomēr LLU ir kaut ko devis , šīs programmas apstrādē. Nākošais no tādiem plāniem saistībā ar jauno darbu būtu firmas web izveidošana, pašlaik gribās tik dabūt domēnu, vienīgi nevar saprast, kurš labāks no.lv vai nic.lv??

Nopārdot savu vāģi un dabūt krietni ekonomiskāku- Mana amerikāņu simbola govs tomēr pārāk daudz izēd manu kabatu. Negribu Tevi vairs gotiņ, Tu mani pievīli!!! Gribu, ko ne tādu,kas simbolizē FUCK FUEL ECONOMY

Iestāties veļ kāda augstskolā(Visticamāk tā būs kāda akreditēta koledža, kur var iegūt 1. līmeņa augstāko,iešu mācīties visticamāk tiesībzinātnes, jo esmu sapratis,ka nu nav man pietiekamas zināšanas ar tiem likumiem, vnk priekš sevis.


Nodarboties ar vairāk fiziskiem treniņiem(Ar Skujiņ nolēmām apmeklēt viņa trenežiera zāli, atliek vienoties par laikiem,


Iestāties svešvalodu kursos- Izvēle Angļu vai Spāņu?


Aizstopēt- (septembra beigās-oktobra sākumā + - uz Portugāli vai Spāniju teiksim pelnītā atpūtā, visticamākais, ar kuru vēlētos laist ir skujiņš, bet par to vēl viņš nezin )

Nav komentāru: